تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع باد و باران شدید (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۹۲۰۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
هشدار هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع باد و باران شدید (۲۴ مهر ۱۴۰۲)
هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع باد و باران شدید برای فردا سه شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در اطلاعیه این مرکز آمده است: از اواخر وقت امشب خراسان رضوی به تدریج تحت تاثیر سامانه ناپایدار قرار خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، پیامد این سامانه افزایش ابرناکی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت خواهد بود. همچنین بارش رگباری نواحی شمالی و کوهستانی را فرا می‌گیرد.

مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی در برخی از نقاط و نواحی خراسان رضوی وجود دارد ضمن این که تغییر شیب فشار هوا با احتمال خسارت خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه بر اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات ناشی از شدت وزش باد، عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی تاکید شده است.

هشدار زرد زمانی از سوی سازمان هواشناسی صادر می‌شود که پدیده جوی رخ داده کمی از حالت معمول شدت بیشتری دارد و ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

هشدار‌های هواشناسی، زرد، نارنجی و قرمز رنگ هستند که شدت پدیده‌های جوی را به ترتیب از ضعیف تا قوی اعلام می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->